IN BEELD: De Tijdmachine 2016

-

Home ┬╗ Algemeen ┬╗ IN BEELD: De Tijdmachine 2016

Een nacht vol herkenning en herinneringen. Zo is de eerste editie van De Tijdmachine in het Klokgebouw in Eindhoven het best samen te vatten. De Tijdmachine debuteerde afgelopen weekend met succes in het zuiden.

14379792_1099825030086082_991530676060756506_o

“Hardstyle zoals hardstyle ooit bedoeld was”, tekenden we vorige week op in een interview met Jeroen Sijtsma van organisator Lose Your Mind. Bij De Tijdmachine werden bezoekers mee terug genomen naar de periode┬átussen 2005 en 2011. Herkenning, dat is waar het om draaide.

>> Zie ook: De Tijdmachine: ‘Hardstyle zoals hardstyle bedoeld was’ <<

14311199_1099825133419405_2298188032561543219_o
14324531_1099825473419371_1873128997542120159_o
14435366_1099826470085938_1561281036877211450_o

Oude klappers

Die missie is geslaagd. De oude klappers deden hun werk nog steeds naar behoren. Zo draaide Ruthless ‘Frozen Flame’, de megahit uit 2007 in de hoogtijdagen van de jump. Scope DJ maakte iedereen dolgelukkig met ‘Lockdown’, Pavo slingerde ‘Communicate’ de zaal in en we zagen dat ‘Million Miles’ van Coone nooit vergeten wordt.

Het zijn te veel tracks om op te noemen die afgelopen zaterdag verdeeld over drie zalen in het Klokgebouw te horen waren. Sijtsma beloofde ons vorige week grote led-schermen en schitterende lichtprojecties. Daar was niets van gelogen.

Er zijn opnieuw herinneringen gemaakt, waar over tien jaar nog over nagepraat wordt. Het was een succesvol debuut van De Tijdmachine. Volgend jaar weer, als het aan Sijtsma ligt. Wij zullen de laatste zijn om daar tegenin te gaan.

14424897_1099825866752665_5850271736534442663_o
14379765_1099826413419277_6612167638018033990_o(1)
14424763_1099825270086058_6880895478682463821_o
14424880_1099825536752698_500908417407575165_o
14425369_1099826580085927_6678748709206425180_o
14324679_1099825076752744_25240705974327985_o

Foto’s door: Hoogvorst Photography, Richard Brunsveld, MNO PHOTO.

Meld je aan voor de nieuwsbrief

en krijg elke week het laatste dancenieuws rechtstreeks in je mailbox!

Je kan je op ieder moment afmelden voor de nieuwsbrief door op de link onderaan de nieuwsbrief te klikken.
We gebruiken Mailchimp als ons e-mailmarketingplatform. Wanneer je op Subscribe drukt ga je er mee akkoord dat je informatie met Mailchimp wordt gedeeld.

Gerelateerd

Hardstyle Classics Lovers: Wie het verleden niet eert…

Met deze meerdelige serie wil This Is Our House het belang van verschillende online dance-communities onder de loep nemen....

Next step muziekbeleving: 250k brengt virtuele shows live thuis

Het Eindhovense bedrijf 250K/Eyesupply, wereldwijde hoofdrolspeler op het gebied van visuele content en -shows in de dancebranche, zet een...