Contentcreatie voor de dance-industrie
TIOH maakt al sinds 2015 kwalitatieve, onderscheidende nieuwsitems, verhalen en video’s voor haar website en socials. Ons team, onder leiding van Stef Appelhof en Mark van Bergen, bestaat uit ervaren, enthousiaste contentmakers en marketeers met liefde voor en verstand van dancemuziek en -cultuur, of het nu house, techno of hardcore is.
Maak gebruik van onze kennis
Die expertise en ervaring zetten ze ook graag in voor andere partijen en hun kanalen. Denk aan een persbericht over een event of release, een artiestenbio, een promovideo of een campagne of strategie.
Inmiddels maakte House Of Content al items voor onder andere Extrema, Front Of House, Intents Festival en de Dutch DJ Foundation. Recentelijk hebben we ook gewerkt aan communicatieadviezen voor een groot muziekpodium en voor een opkomende dj.
Neem contact op met ons via onderstaand contactformulier en vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden.
Enkele van onze klanten
Visit Brabant

Intents Festival

Pop Sport

Na onze eerdere langdurige samenwerking met Mark van Bergen (o.a. voor ons boek 'Extrema - 20 Years of Love') werken we nu ook regelmatig samen met House Of Content. Hierbij is de affiniteit met onze organisatie een absolute meerwaarde. Daarnaast is het verstand van muziek duidelijk merkbaar in de kwalitatieve content.
Naast dat het gewoonweg erg prettig is om met de mensen van House of Content te werken leverde onze samenwerking ook mooie concrete zaken op. We hebben inmiddels een compleet nieuw communicatieplan plus uitgebreide campagne gericht op de nachtmakers en bezoekers die we binnen Dynamo bedienen. De ervaring, kennis en feeling met de scenes door de medewerkers van House Of Content waren in dit traject ook een absolute plus.