dinsdag, oktober 3, 2023

Thema Solar Weekend bekend en kaartverkoop in volle gang

-

Home » Nieuws » Thema Solar Weekend bekend en kaartverkoop in volle gang

De kaartverkoop voor Solar Weekend in Roermond is vanochtend om 11.11 uur van start gegaan. De Early Bird tickets zijn in recordtempo de deur uitgegaan en inmiddels is de camping voor een derde gevuld, volgens de organisatie.

Het thema voor 2016 is ArtyFarty en dient als kapstok voor de creatieve concepten die Solar kenmerkt. Creatieven kunnen zich vanaf vandaag inschrijven.

SolarWeekend

Tijdens de Early Bird verkoop zijn alleen de campingtickets in de verkoop gegaan. Vanaf vandaag kunnen ook reguliere weekend -en dagtickets gekocht worden. De ticketprijzen zijn onveranderd gebleven ten opzichte van vorig jaar, maar de campingtickets gaan twee maanden voor het festival wel met vijf euro omhoog.

De organisatie onderhoudt nauw contact met de buurt en de gemeente Roermond rondom de samenwerking. Projectmanager Dennis Behlau: “Ook voor deze twaalfde editie willen wij zorg dragen voor alle belangen en zullen we tijdig met buurt en gemeente in een constructief gesprek treden.”

ArtyFarty

Solar Weekend staat te boek als een van de creatiefste evenementen van Europa. Jaarlijks bouwen meer dan achthonderd creatieven mee aan het festival van evenementenorganisator Extrema. Om een rode draad aan te brengen in alle creatieve chaos, bedenkt de organisatie ieder jaar een nieuw thema. Voor dit jaar is dat ArtyFarty. Behlau: ”Met het thema ArtyFarty willen we onze creatieven uitdagen om uiting te geven aan hun idee van kunst. Ook sluit het thema perfect aan bij Solar Weekend, waar ieder jaar honderden kunstenaars vanuit diverse disciplines meewerken aan  het festival.”
De kaartverkoop loopt www.solarweekend.nl en creatieven kunnen zich inschrijven via deze link. 

Meld je aan voor de nieuwsbrief

en krijg elke week het laatste dancenieuws rechtstreeks in je mailbox!

Je kan je op ieder moment afmelden voor de nieuwsbrief door op de link onderaan de nieuwsbrief te klikken.
We gebruiken Mailchimp als ons e-mailmarketingplatform. Wanneer je op Subscribe drukt ga je er mee akkoord dat je informatie met Mailchimp wordt gedeeld.

Gerelateerd

21×2021: het jaar van Bas Baetsen

2021: Het jaar van de (te) korte Summer of Love, Unmute Us-demonstraties, vaccinaties en QR-codes. Opnieuw had COVID-19 de...

Het grote afscheidsinterview van Marcel Mingers (Extrema): ‘Solar en XO zullen doorleven’

Met zijn Extrema groeide Marcel Mingers uit tot een van de grondleggers van de Nederlandse dancecultuur. Nu, na 30...